نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 14:58

دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار اردبیل در قالب اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از دادگستری اردبیل، جلال آفاقی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: برابر وعده‌های داده شده به مردم، طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش و اعلام پایان هرگونه شرارت و ناامنی در اردبیل از سه روز قبل آغاز شده و این طرح با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هیچ ارفاق قانونی برای افراد دستگیر شده وجود نخواهد داشت و سنگین‌ترین مجازات‌ها در انتظار مخلان نظم و آرامش و آسایش عمومی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تاکید کرد: حسب گزارش‌های واصله همزمان با ورود دادستانی و اجرای طرح ویژه قضایی و انتظامی با چتر حمایتی و پیوست‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان، تعدادی از اراذل و اوباش به‌دلیل احساس ناامنی شهر اردبیل را ترک کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.

آفاقی بیان کرد: مزاحمین به آرامش و آسایش شهروندان اردبیلی را در هر جای کشور باشد، در چنگ قانون گرفتار خواهیم کرد.

وی گفت: تا اعلام برچیده شدن کامل هرگونه شرارت و مصادیق ناامنی و اعلام حذف کامل اراذل و اوباش طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همین جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539893

مهمترین اخبار ایران و جهان: