نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 20:37

قهرمانی نیم‌فصل با برتری در ال‌کلاسیکو

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با برتری مقابل مس سونگون در هفته سیزدهم لیگ برتر، قهرمانی نیم‌فصل را جشن گرفت.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و مس سونگون در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز(جمعه ۱۹ آبان ماه) از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و با برتری ۴ بر یک گیتی‌پسند به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند.

گیتی‌پسند و مس سونگون در حالی به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول پا به این میدان گذاشتند که با توجه به فاصله ۲ امتیازی تیم‌ها این بازی در تعیین سرنوشت قهرمان نیم‌فصل تاثیر مستقیم داشت.

گیتی‌پسند که از حمایت پرشور هواداران خود بهره می‌برد خیلی زود به گل اول دست یافت؛ گل دوم گیتی‌پسند نیز بعد از دقایقی از راه رسید تا شرایط برای نماینده اصفهان به بهترین شکل ممکن پیش برود. مس سونگون که نمی‌خواست به این راحتی قافله را ببازد، یکی از گل‌ها را جبران کرد، این پایان کار در ۲۰ دقیقه نخست بازی نبود و خطای غیرورزشی دروازه‌‌بان مس و اخراج او از زمین شیرازه تیم مهمان را از هم پاشید تا گیتی‌پسند با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر با برتری ۴ بر یک به رختکن برود.

۲۰ دقیقه دوم این دیدار که تحت تاثیر حواشی فراوان قرار داشت تا دقایقی پایانی بدون اتفاق خاصی دنبال می‌شد تا این که مس موفق شد یک بار دیگر دروازه میزبان را باز کند، این شروعی دوباره برای مس بود و آن‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند تا ۵ دقیقه پایانی این دیدار در اوج جذابیت دنبال شود، گل پنجم گیتی‌‌پسند آب سردی بر پیکره نارنجی‌پوشان مس بود و بعد از آن گل ششم هم از راه رسید، مس موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند اما سرانجام گیتی‌پسند با برتری ۶ بر ۴ در این دیدار، ضمن کسب دوازدهمین برد فصل، اختلاف خود را با تیم دوم به ۵ امتیاز افزایش داد.

گل‌ها: مهدی کریمی، محمدرضا سنگ‌سفیدی(۲)، بهداد شیخ‌احمدی، امیرحسین داوودی و علیرضا رحیمی برای‌ گیتی‌پسند - مرتضی عزتی، فرهاد فخیم، گل به خودی بازیکن گیتی‌پسند برای مس

حواشی:

*نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای تماشای دیدار گیتی‌پسند و مس سونگون وارد سالن پیروزی شد.

* حدود ۲۰۰۰ طرفدار گیتی‌پسند به دلیل تکمیل ظرفیت سالن موفق نشدند وارد سالن شوند.

* حدود ۵۰ هوادار مس سونگون خود را به سالن پیروزی اصفهان رساندند تا از تیم خود حمایت کنند.

* بازیکنان گیتی‌پسند پس از سرنگون شدن بازیکن خود اعتقاد داشتند داور‌ باید بازیکن حریف را جریمه کند و نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.

* درگیری سکونشینان مس سونگون با بازیکنان گیتی‌پسند پس از تذکر نیمکت‌نشینان مس به عوامل خودی به پایان رسید.

* رضا میرزایی بازیکن مصدوم استقلال، در سالن پیروزی حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

* شماره ۸ گیتی‌پسند اخطار گرفت.

* دروازه‌بان مس سونگون، با خطای غیرورزشی بر روی بازیکن گیتی‌پسند با کارت قرمز داور مواجه شد؛ ضمن این که به دلیل مصدومیت با برانکارد از زمین خارج شد.

* خوشحالی زیاد‌الوصف گیتی‌پسند‌ی‌ها پس از گل چهارم به شکلی بود که دروازه‌بان این تیم بر روی زمین شیرجه شد.

* در آغاز نیمه دوم درگیری نسبتا شدیدی میان هواداران گیتی‌پسند و مس سونگون شکل گرفت که باعث شد بازی با دقایقی تاخیر آغاز شود.

* از نکات جالب توجه این دیدار شعار تماشاگران حاضر در سالن علیه تیم پرسپولیس تهران بود.

* یکی از عوامل باشگاه مس سونگون که روی نیمکت این تیم حضور نداشت، به دلیل توهین‌های پیاپی به مقامات برگزاری مسابقه از سالن پیروزی به بیرون هدایت شد.

* مسعود یوسف بازیکن تیم گیتی‌پسند به دلیل مصدومیت با برانکارد از زمین خارج شد.

* احسان ادیبی، مدیرعامل باشگاه پادمایدک نیز در سالن پیروزی حضور دارد.

* بلندگو سالن اعلام کرد در صورت پرتاب اشیا به داخل زمین، بازی توسط ناظر متوقف خواهد شد.

* تشویق ایسلندی آخرین نمای این بازی جنجالی بود که میان هواداران و بازیکنان گیتی‌پسند شکل گرفت و نکته جالب شنیده شدن نام سپاهان و در این بین بود.

 

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567493

مهمترین اخبار ایران و جهان: