نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 22:39

کسری آرد موردنیاز نانوایی‌های سرخس از مازاد استان تامین می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی سرخس گفت: با توجه به اینکه جمعیت سرریزی در شهرستان داریم مقرر شد کسری آرد مورد نیاز شهرستان از طریق مازاد استان تامین شود تا از شلوغی صف‌های نانوایی‌ها کاسته شود.

محمدعلی رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس با اشاره به مصوبات کارگروه تنظیم بازار سرخس، اظهار کرد: یکی از مصوبات مربوط به قیمت آرد نانوایی‌های آزاد پز شهرستان بود که طبق مصوبه استان، نانوایی‌های شهرستان نیز براساس همان وزن و قیمت نرخنامه را باید رعایت کنند و سه واحد نانوایی آزادپزی که در شهرستان داریم طبق مصوبه نان را کیلویی ۲۳ هزار تومان به همشهریان عرضه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی به تامین آرد در سطح شهرستان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه جمعیت سرریزی در شهرستان داریم و مکاتبات جهاد کشاورزی با فرمانداری و پیگیری فرمانداری سرخس از استانداری و اداره غله، مقرر شد کسری آرد مورد نیاز شهرستان از طریق مازاد استان تامین شود تا از شلوغی صف‌های نانوایی‌ها کاسته شود.

وی همچنین به سقف تراکنش دستگاه‌های نانوایی‌ها اشاره و اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت نان از ۱۲۰۰ تومان به ۱۷۰۰ تومان مقرر شد که سقف تراکنش دستگاه‌های نانینو هم به همان نسبت افزایش پیدا کند تا برای هر فرد برای هر روز تعداد نان دریافتی افزایش پیدا کند.

رهنما در ادامه به موضوع قیمت تمام شده گوشت مرغ در سرخس اشاره و عنوان کرد: در رابطه با قیمت گوشت مرغ و تنش‌های قیمتی که در این زمینه وجود دارد، مقرر شد با توجه به مشکلاتی که در زمینه حمل و هزینه دوری مسافت از محل کشتارگاه را داریم، کارگروه شهرستان تعاملاتی را با کشتارکن‌ها داشته باشد.

مدیر جهاد کشاورزی سرخس گفت: طبق تصمیم کارگروه تنظیم بازار شهرستان، از محل ۳۰ درصدی که برای قطعه‌بندی به کشتارکن‌ها داده می‌شود، گوشت مرغ را می‌توانند به قیمت مصوب به همشهریان بدهند و این قیمت‌های افزایشی به قیمت مصوب کاهش پیدا کند.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559293

مهمترین اخبار ایران و جهان: