نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 14:56

امام جمعه سنندج: نیروی دریایی بازوی پرتوان در تامین امنیت کشور است

امام جمعه سنندج از نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازویی پرتوان در تامین امنیت کشور نام برد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: دین اسلام دین رحمت، مهربانی، ایثار و از خودگذشتگی و توجه به همنوعان است و تازمانی که معنویت در قلب وجود داشته باشد قلب روشن است.

امام جمعه سنندج از نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی پرتوانی در تامین امنیت کشور نام برد و گفت: امروز افتخار مردم کردستان این است که فرزندی از این آب و خاک در راس نیروی دریایی نقش‌آفرینی می‌کند و مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی زمینه‌های لازم را برای نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است،  تصریح کرد: در استان کردستان هزاران جوان نخبه و تحصیلکرده وجود دارد که زمینه اشتغال آنها فراهم نشده و استان از ظرفیت‌ها و استعدادهای این جوانان برای توسعه بهره گیرند.

امام جمعه سنندج گفت: اتحاد مسلمانان در دفاع از فلسطین موجب بیداری جهان در برابر ظالم شده و صهیونیست را مجبور به عقب‌نشینی و  در برابر اراده و مقاومت ملت فلسطین کرد.

وی افزود: اتحاد و همبستگی مسلمانان بزرگترین سلاح در برابر هجمه‌های دشمنان است و جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد است.

وی با بیان اینکه کردستان سرزمین وحدت و برادری است، گفت: مردم این استان در طول تاریخ از شیعه و سنی در کنار هم در سنگر دفاع از ارزش‌های دین اسلام ایستاده و شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم کردستان در راهپیمایی صهیونیست‌ستیز، عنوان کرد: مردم ایران همواره مدافع مظلومین در جهان بودهاند و در دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590293

مهمترین اخبار ایران و جهان: