نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 13:23

تعداد پروژه‌های تکمیل شده هرمزگان توسط دولت تا پایان سال به 1000 طرح می رسد

استاندار هرمزگان گفت: با پروژه‌هایی که تا پایان سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید مجموع پروژه‌هایی که در این دولت به پایان رسیده به یکهزار پروژه خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر پنج شنبه چهارم آبان ماه در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان حاجی‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در خدمت مردم شریف شهرستان حاجی‌آباد بودیم، در ابتدا صبح امروز در مسجد جامع شهر دیدار 4 ساعته با مردم داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار بی واسطه معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند افزود: در این دیدارها مشکلات مردم بررسی شد عمده مسائل در حوزه‌های زیرساختی بود و برخی از مردم نیز مسائل شخص و مشکلاتی در دستگاه‌های اجرایی داشتند که دستورات لازم صادر شد.

 

استاندار هرمزگان گفت: در بخش بعدی سفر با نمایندگان اقشار مختلف جلسه‌ای برگزار شد و نمایندگان مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود در حوزه فعالیت خود را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: بخش سوم سفر به بازدید از پروژه‌های عمرانی، معدنی و آموزشی اختصاص داشت که درمرحله اول از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان بازدید کردیم در حوزه مسکن در حاجی‌آباد عقب ماندگی داشتیم اما روند احداث تسریع شده و باید با سرعت بیشتری پروژه ادامه یابد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به بازدید از پروژه‌های مختلف شهرستان حاجی آباد گفت: در حوزه آموزش هم از یک مدرسه 18 کلاسه بازدید کردیم احداث این پروژه از 12 سال گذشته آغاز شده بود اما به دلیل عدم تامین اعتبار پروژه معطل مانده بود و خوشبختانه در 6 ماهه اخیر با تخصیص اعتبار این پروژه هم آماده بهره برداری شده است.

وی اظهار داشت: اصل برنامه ما در شهرستان حاجی‌آباد دو حوزه کشاورزی و معدن است که می‌تواند سبب توسعه شهرستان شود که در حوزه کشاورزی کارهای خوبی صورت گرفته و بازارهای خوب داخلی و صادراتی برای محصولات این شهرستان وجود دارد.

دوستی گفت: در حوزه معدنی هم اتفاقات خوبی افتاده اما یک سری آسیب هم وجود داشته که بایستی برطرف شود تا مردم طعم شیرین توسعه را بچشند.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برنامه‌ریزی صورت گرفته ادامه داد: با پروژه‌هایی که تا پایان سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید مجموع پروژه‌هایی که در این دولت به پایان رسیده به یکهزار پروژه خواهد رسید.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه عمده پروژه‌های نیمه تمام شهرستان حاجی‌آباد در حوزه آب و راه بود که با تزریق منابع به دنبال تکمیل این طرح‌ها هستیم گفت: بیمارستان حاجی‌آباد امکانات کمی دارد که تصمیم گیری شد در بخش اتاق عمل، بخش ارتوپد و دیالیز تا پایان سال تجهیزات مورد نیاز تامین و بیمارستان تجهیز شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551893

مهمترین اخبار ایران و جهان: