نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 22:34

نقش چهره‌های اثرگذار با ادبیات جوان پسند در ترویج نماز دیده شود

سمنان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بابیان اینکه برای گسترش فرهنگ نماز باید با جوانان گفتگو کرد، گفت: نقش چهره‌های اثر گذار با ادبیات جوان‌پسند در ترویج نماز دیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی شامگاه شنبه در اجلاسیه تجلیل و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی فعال استان سمنان در اقامه نماز به میزبانی حسینیه انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه امروز ترویج فرهنگ نماز نیازمند عزم جدی است، ابراز داشت: در این راستا می‌بایست نقش چهره‌های اثر گذار با ادبیات جوان پسند در توسعه نماز بیش از پیش دیده شود.

وی با بیان اینکه چهره‌های ورزشی، هنری، سیاسی، دینی، اساتید دانشگاه و غیره می‌توانند با اثرگذاری نقش خود جوانان را به سمت نماز جذب کنند، افزود: این مهم نیازمند گفتگو و تعامل هر چه بیشتر با جوانان است و در این مسیر باید خود نیز برای آنها به عنوان الگوی شناخته شده باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور بابیان اینکه علت تاکید بر ادای فرضیه نماز وجود جنبه‌های هدایتی، تربیتی و اخلاقی نهفته در آن است، ابراز داشت: به این منظور همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها امری ضروری است که یکی از دلایل برگزاری این گونه نشست‌ها نیز تشویق مدیران به اجرای نماز در درون سازمان و خانواده‌های آنها محسوب می‌شود.

ادیانی بابیان اینکه یکی از چهره‌های تأثیرگذار در حوزه نماز شهید حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: ایشان به خوبی این فرضیه را ادا کرده و سهم خود را در امر نماز به انجام رساندند به نحوی که از هر فرصتی برای ترویج این فرهنگ بین جوانان استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز بین جوانان می‌تواند فرزندانی مسئولیت‌پذیرتر تربیت کند، افزود: امروز می‌بایست در برنامه‌ریزی‌های کلان به دنبال ترویج فرضیه نماز از درون اجرای اقدامات فرهنگی و اجتماعی باشیم تا این مهم بتواند جوانان را بیش از پیش به این فرهنگ جذب کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 961649

مهمترین اخبار ایران و جهان: