نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 16:30

مازندران در حوزه ساختمان های آموزشی دچار عقب ماندگی است

بابلسر- استاندار مازندران بر لزوم شناسایی منابع مختلف برای محرومیت زدایی آموزشی تاکید کرد و گفت: مازندران در حوزه ساختمان های آموزشی دارای عقب ماندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با تقدیر از حضور باشکوه مردم استان در آئین تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: شهدای برای ملت و کشور ارزشمند هستند.

وی با اشاره به اینکه مدارس مازندران دارای مشکلات زیرساختی و سخت افزاری است، افزود: باید با شناسایی منابع مختلف برای محرومیت زدایی آموزشی در استان گام برداشت و برای رفع چالش‌ها تدبیر کرد.

وی با تاکید بر تربیت نیروی انسانی ماهر و دارای مهارت در مدارس و حوزه آموزش و پرورش ادامه داد: باید اقدامات لازم را برای چالش‌های فراروی آموزش و پرورش انجام داد زیرا آموزش و پرورش از اولویت‌های مهم استان به شمار می‌رود.

حسینی پور یادآور شد: برترین سرمایه اجتماعی مازندران، کادر و نیروی انسانی آموزش و پرورش است و با پرورش استعدادهای استان در عرصه‌های مختلف نخبگانی زیادی داریم.

استاندار مازندران تصریح کرد: از سوی دیگر ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد که هنوز بالفعل نشده است درحالی که مازندران را باید یکی از بازوان اصلی در آموزش و پرورش دانست زیرا سرمایه‌های عظیمی در استان وجود دارد.

وی گفت: در حوزه ساختمانی در آموزش و پرورش دچار عقب ماندگی هستیم و بسیاری از فرزندان در مدارس‌های قدیمی تحصیل می‌کنند و امیدواریم عقب ماندگی‌ها در استان جبران شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 938593

مهمترین اخبار ایران و جهان: