نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 17:30

سپاه عظیم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و یکی از عظیم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح و راه اندازی مجمع خیرین استان مرکزی با اشاره به اهمیت اقدامات خیر محور در حوزه سلامت اظهار داشت: خیر یعنی شخص یا نهادی که با ورود خود به عرصه خدمات‌رسانی به مردم و در موضوعات مختلف، شرایط بحرانی را به شرایط احسن تغییر می‌دهند. ورود خیرین به حوزه سلامت برکات فراوانی دارد.

وی با اشاره به پیشتازی سپاه در خدمت رسانی به مردم گفت: در زلزله کرمانشاه هلال احمر و سپاه دو نهادی که بودند که زودتر از بقیه حاضر شدند و به مردم خدمت‌رسانی کردند و سپاه از زلزله، سیل، کرونا تا همه بحران‌ها همواره در صف اول ایستاده است.

نظری افزود: سپاه پاسداران به بیش از ۱۹۰۰ روستا در کرمانشاه خدمات‌رسانی کرد و سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و یکی از عظیم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان با تحریم و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی و انقلابی که دور از عدالت و انسانیت بوده و راه به جایی نخواهد برد و این اقدام مذبوحانه محکوم به شکست است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به راه‌اندازی بالگرد هلال احمر در استان ادامه داد: این اقدام حرکت خوب و شاخصی بود که می‌تواند در خدمت‌رسانی بهتر به مردم در مواقع بحرانی کمک‌کننده باشد.

نظری با بیان اینکه هلال احمر از ابتدای سال در حوادثی مانند سیل روستای آهنگران و تصادف گردنه نقره کمر تفرش اقدامات خوبی انجام داد خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر نیازمند کمک خیرین برای تأمین و تجهیز تجهیزات است چرا که مسئولیت‌های زیادی بر عهده دارد اما در عین حال منابع آن محدود است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 991105

مهمترین اخبار ایران و جهان: