نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 00:56

هندبال قهرمانی جهان| وویوویچ: عملکرد خوبی مقابل لهستان داشتیم / آینده با هندبال ایران است

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: به خاطر مصدومیت برخی از بازیکنان، با تعداد نفرات کمتری در این دیدار حاضر شدیم، اما در نهایت نتیجه خوبی با توجه به تیم جوانانی که داریم، کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کنفرانس خبری تیم ملی مردان کشورمان پس از دیدار مقابل تیم لهستان در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان برگزار شد. 

وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در این نشست اظهار داشت: ما عملکرد خوبی مقابل لهستان داشتیم. بخاطر مصدومیت برخی از بازیکنان، با تعداد نفرات کمتری در این دیدار حاضر شدیم. در نهایت نتیجه خوبی با توجه به تیم جوانانی که داریم، کسب کردیم.  ما تلاش کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم، امیدوارم در تورنمنت‌های بعدی عملکرد بهتری از خود ارائه دهیم. 

وی افزود: پس از کمی استراحت با رئیس فدراسیون هندبال ایران در خصوص تمدید قرارداد خود جهت سرمربیگری تیم ملی مردان صحبت خواهیم کرد. 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بهترین نمایش بازیکنان جوان ایران را شاهد بوده باشید. ما بازیکنان جوانی داریم، خوشحالم که در این تورنمنت توانستیم تاریخ سازی کنیم و به مرحله اصلی رقابت‌ها صعود کنیم. آینده با هندبال ایران است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 991793

مهمترین اخبار ایران و جهان: