نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 16:52

درخشش عضو کانون پرورش فکری لرستان در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از درخشش «محمد سپهوند»، عضو کانون این استان در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد محمدی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۲۰ نامزدِبخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند که از میان آن‌ها، ۱۲ برگزیده در آئین پایانی این رویداد فرهنگی، تقدیر خواهند شد که در این میان عضو کانون لرستان به چشم می‌خورد.

وی، گفت: در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، تعداد سه هزار قصه ۹۰ ثانیه‌ای در سایت جشنواره بارگذاری شده بود که ۱۲۲ اثر به بخش نیمه‌نهایی راه یافت که از این میان، ۲۰ قصه‌گو به عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی شده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، بیان داشت: پس از اعلام رأی هیئت داوران، «محمد سپهوند» عضو مرکز شماره دو کانون پرورش فکری خرم آباد به بخش نهایی رقابت قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای راه یافت.

محمدی، افزود: بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از ۲۵ تا ۲۹ دی ۱۴۰۱ در شهر یزد در حال برگزاری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 980905

مهمترین اخبار ایران و جهان: