نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 16:49

واحدهای راکد خراسان رضوی باید تعیین تکلیف شوند

استاندار خراسان رضوی گفت: همه واحدهای راکد باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند، احیاء و راه اندازی این واحدهای صنعتی مورد تاکید است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در قرارگاه صمت (صنعت، معدن و تجارت) استان با اشاره به احیاء و راه اندازی ۸۷ واحد تولیدی در چند ماه اخیر اظهار کرد: همه واحدهای راکد باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند، احیاء و راه اندازی این واحدهای صنعتی مورد تاکید است.

استاندار خراسان رضوی افزود: واحدهای صنعتی باقی مانده باید به سرعت و به صورت روزانه مورد پایش و عارضه یابی قرار گیرد تا امکان رفع مشکل و کمک به آنها برای فعال شدن ممکن شود.

وی ادامه داد: مشکلات قانونی، مالیاتی و سرمایه در گردش واحدهای راکد قابل رفع است و نباید اعمال‌ راهکارها را به روز بعد و هفته آینده محول کنیم.

استاندار خراسان رضوی دستگاه های مسئول و عضو قرارگاه را موظف کرد تا بجای گزارش گیری و در انتظار بودن با مراجعه میدانی در محل و تصمیم‌گیری در مکان واحدها با حضور مدیران مربوطه اقدام کنند.

ابوالفضل چمندی در این نشست با ارائه گزارش از جلسات و مصوبات ستاد تسهیل استان اظهار کرد: با فعالیت موثر بسیج و سازمان صمت، نظارت‌ و تصمیم گیری میدانی حتی در شهرستان ها به اجرا درآمد و ۲۴۹ واحد راکد، تعیین تکلیف شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد از این هفته ستاد تسهیل به شکل روزانه، تشکیل و به وضعیت واحدهای راکد باقی مانده رسیدگی خواهد کرد تا در صورت امکان تا پایان‌ سال، واحد تولیدی بلاتکلیف نداشته باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1061405

مهمترین اخبار ایران و جهان: