نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 15:34

ایجاد بستر مناسب کسب و کار از اهداف اولویت دار جهرم است

جهرم- فرماندار ویژه جهرم گفت: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان جهرم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن شعبانی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جهرم با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال، اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان جهرم است.

وی افزود: جلسات کارگروه رفع موانع تولید به عنوان ابزاری مناسب جهت ارتباط بین مسئولین و واحدهای تولیدی می‌تواند مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را پیگیری کند و برای گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان نهایت تلاش خود را داریم و از اعضای کارگروه انتظار می‌رود در رفع مسائل فعالان اقتصادی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم اعلام کرد: واحدهای تولیدی در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند درخواست خود را به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به عنوان دبیر جهت ارائه در کارگروه و رسیدگی و رفع مسائل خود اقدام کنند.

در این جلسه مشکل آب و برق واحد گاوداری شیری، مشکل تسهیلات واحد مرغداری گوشتی، مشکل سوخت کوره‌های گچ پزی، مشکل امهال تسهیلات سردخانه ۱۰۰۰ تنی، مشکل افزایش آمپر شرکت نخل جهرم، مشکل تمدید مجوز کارخانجات سنگ شکن جهرم با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه مطرح و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات فوق همکاری لازم به عمل آورند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052705

مهمترین اخبار ایران و جهان: