نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 01:32

۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی چوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان چوار از نعمت گاز برخوردار هستند.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با تلاش‌های انجام شده ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۹ درصد مناطق روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

 وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی چوار از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه‌یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌دهی به صنایع موجود و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات زیرساختی مناسبی توسط شرکت گاز استان انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: شرکت گاز استان به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و مرزی استان توجه ویژه‌ای دارد و تلاش می‌شود تا پایان سال آینده پرونده گازرسانی به کلیه مناطق استان بسته شود.

کشاورز با اشاره به اینکه یک شهر و ۳۱ روستای چوار گازدار هستند،گفت: تنها یک روستا در شهرستان چوار فاقد قابلیت گازرسانی است که در صورت صدور مجوز از سوی شرکت ملّی گاز، این روستا نیز گازدار می‌شود.

وی اظهار داشت: تعداد زیادی از روستاهای چوار دارای توپوگرافی خشن و صعب‌العبور بودند ولی با تلاش همکاران سختکوش شرکت گاز، به شبکه توزیع گاز استان متصل شدند و به برکت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، هم‌اکنون شهرستان چوار در ردیف شهرستان‌های سبز استان و کشور قرار گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093693

مهمترین اخبار ایران و جهان: