نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 17:00

توافق ایران و عربستان مشتی محکم بر دهان آمریکا و رژیم صهیونسیتی بود

امام جمعه قرچک گفت: آمریکا خواستار ایجاد اختلاف در منطقه مخصوصا کشورهای مسلمان است، ایران اسلامی نیز در خنثی سازی دسیسه های آمریکایی زبانزد است، لذا با توافق بین ایران و عربستان این دسیسه عبری و غربی خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته که در مصلی مسجد جامع این شهرستان برگزار شد ضمن گرامی داشت دهه تکریم مسجد اظهار کرد: مسجد خیلی اهمیت دارد، قداست و حرمت مسجد باید حفظ شود، مساجد برای همه مردم است و در این مکان مقدس همه باید بهره ببرند.

وی گفت: امسال تقارن طبیعت و بهار فطرت و مصادف شدن نوروز با ماه مبارک رمضان یک فرصتی است که باید به نحو احسن بهره ببریم.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه افزود: اگر رزمنده جبهه فرهنگی نباشیم انتظار مهدی آل محمد (عج) را نباید داشته باشیم، در غیر این صورت می شویم منتظر دروغگو، امروز در عرصه فرهنگی هر مسلمانی باید کوشا باشد.

خطیب نماز جمعه قرچک با گرامی داشت سالروز ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت بیان داشت: در صنعت همه باید دست به دست هم دهند با تابعیت از فرمایش مقام معظم رهبری روز به روز در حوزه صنعت و کشاورزی رشد داشته باشیم.

وی با اشاره به توافق ایران و عربستان تصریح کرد: آمریکا خواستار ایجاد اختلاف در منطقه مخصوصا کشورهای مسلمان است، ایران اسلامی نیز در خنثی سازی دسیسه های آمریکایی زبانزد است، لذا با توافق بین ایران و عربستان این دسیسه عبری و غربی خنثی شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1097905

مهمترین اخبار ایران و جهان: