نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 20:39

جشنواره گیلاس ۲۵ خرداد ماه در هیر برگزار می‌شود

هیر_شهردار هیر گفت: جشنواره گیلاس با محوریت رویداد «بین المللی ۲۰۲۳» و معرفی ظرفیت‌های گردشگری ۲۵ خرداد ماه در هیر برگزار می‌شود.

سید داوود سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشنواره گیلاس در این شهرستان اظهار کرد: این جشنواره با محوریت رویداد ««بین‌ المللی ۲۰۲۳»و معرفی ظرفیت‌های گردشگری هیر روز پنج شنبه ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره انجام شده است، است، گفت: با همت فرمانداری و بخشداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر هیر و میراث فرهنگی و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود.

شهردار هیر بیان کرد: این شهر که به باغ شهر استان معروف است ظرفیت بسیاری بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی دارد که این جشنواره با معرفی ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی برگزار می‌شود.

سعادت ادامه داد: این جشنواره با حضور گردشگران برگزار می‌شود و برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی و برنامه‌های شاد در قالب این جشنواره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی در هیر یکی از اولویت‌های اساسی دستگاه‌های اجرایی است، گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از گردشگران در هیر انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1275893

مهمترین اخبار ایران و جهان: