نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 16:48

رونمایی از موشک فاتح نمایش تحقق شعار «ما می توانیم» بود

قزوین- امام جمعه دانسفهان گفت: رونمایی از این موشک در سایه تحریم نمایش واقعی تحقق شعار «ما می توانیم» است و دشمنان نیز امروز به خوبی پیام این اقدام ماندگار را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام انصاری رامندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان با بیان اینکه تقوا راه سالم سازی جامعه است، اظهار کرد: رعایت تقوا می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات امروز جامعه ما را از بین ببرد.

وی با اشاره به رونمایی از موشک فاتح افزود: این موشک دستاوردی بزرگ در حوزه نظامی کشور بود که دنیا را متحیر و دشمنان کشور را ترساند.

امام جمعه دانسفهان ادامه داد: این موشک دارای قابلیت‌های دفاعی- تهاجمی است و نشان داد جمهوری اسلامی در عبور از مرزهای دانش و دفاع از تمامیت ارزشی و اقتدار خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی بیان کرد: رونمایی از این موشک در سایه تحریم نمایش واقعی تحقق شعار «ما می توانیم» است و دشمنان نیز امروز به خوبی پیام این اقدام ماندگار را دریافت کرده‌اند.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند که در حوزه نظامی دیگر توان مقابله با ملت ایران را ندارد و از همین رو برای نبرد فرهنگی تمرکز کرده است.

وی در پایان یادآور شد: تلاش دشمن در راستای تسلط فرهنگی بر جامعه مسلمان ایرانی و در گام بعد نابودی ایران اسلامی است که نمونه آن را می‌توان در ماجرای حجاب مشاهده کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1273149

مهمترین اخبار ایران و جهان: