نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 22:06

دشمن از تداوم مکتب سلیمانی بیمناک است

مشگین شهر- نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن امروز از ادامه راه مکتب انسان ساز شهید سلیمانی بیمناک است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباس زاده مشکینی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه هنرواره «عباس زمان» در مشگین شهر اظهار کرد: استکبار جهانی با تمام توان و قدرت نرم افزاری خود به مقابله با جمهوری اسلامی ایران و رشد بالنده فضائل ارزشی و انسانی آمده و در این بین از هیچ تلاشی برای تخریب آرمان‌های امام، شهدا و ملت آزادیخواه ایران غفلت نکرده است.

وی تصریح کرد: دشمن امروز به شدت از ادامه راه شهدا و مکتب شهیدان والامقامی چون شهید سلیمانی در واهمه و هراس است چرا که خروجی این مکتب تربیت انسان‌های آزاده و حری است که هیچ وقت اسیر بازیچه دشمن نمی‌شود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران امروز با قدرت و صلابت در برابر فزون طلبی دشمنان قسم خورده انقلاب ایستاده و اجازه نمی‌دهد تا فرهنگ با اصالت جهاد، شهادت و ایثار دچار انحراف و یا مسیر ناهموار شود.

عباس زاده مشکینی افزود: مجموعه فرهنگی و هنری کشور باید ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی را به دقت رصد کرده و با تقویت چنین جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی، هنری سعی کنند تا اصالت این فرهنگ و پیام آنها را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان معصوم ما امروز در دامن فضای مجازی گرفتار خباثت دشمن شده و در رهایی نسل آینده از این گرداب سهمگین شایسته است بصیرت و هوشیاری آنها را در تشخیص راه درست بالا برده و اجازه ندهیم تا خباثت دشمن در راه تربیت آنها خللی ایجاد کند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعاً برگزاری چنین هنرواره ها و رویدادهای فرهنگی، هنری می‌تواند زمینه ساز روشنگری و آگاهی بیشتر نسل آینده باشد و در حقیقت این حرکت‌ها نوعی جهاد تبیین در مسیر اصلاح جامعه و بهبود حرکت‌های تحول آفرین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271793

مهمترین اخبار ایران و جهان: