نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 16:49

عملیات اجرایی پروژه ۲۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن سنقروکلیایی آغاز شد

کرمانشاه- عملیات اجرایی پروژه ۲۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن سنقر و کلیایی با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات اجرایی پروژه ۲۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن سنقر و کلیایی ظهر پنجشنبه با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان آغاز شد.

محمدطیب صحرایی در این آئین اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار شدن مردم یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم است که با فراهم شدن زمین مورد نیاز در استان کرمانشاه در پی انجام به موقع آن داریم.

وی افزود: یکی از موارد مهمی در پروژه نهضت ملی مسکن سنقر به وقوع پیوسته همکاری شهرداری در زمینه صدور مجوز ساخت و ساز است که با تخفیفات خوبی همراه بوده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در تلاش هستیم برای سرعت گرفتن پروژه‌های نهضت ملی مسکن با افزایش کیفیت و ایمنی کار، کاهش آورده متقاضیان را فراهم کنیم.

گفتنی است، در این مراسم پروانه ساخت به صورت نمادین به چند نفر از متقاضیان اهدا شد.

شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه نیز در ادامه مراسم خاطر نشان کرد: همکاری شهرداری سنقر ور صدور مجوز واحدهای نهضت ملی مسکن با بنیاد مسکن قابل تقدیر است.

وی افزود: ساخت پروژه جدید ۲۸۰ واحدی سنقر در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار طی ۱۸ ماه آینده ساخته و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه بیان کرد: متقاضیان نهضت ملی مسکن سنقر یک هزار و ۷۰۰ خانواده است که قبلاً نیز ساخت ۸۰ واحد دیگر آغاز شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271349

مهمترین اخبار ایران و جهان: