نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 11:50

خدمت صادقانه به مردم عطیه الهی و جهاد فی سبیل الله است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خدمت صادقانه به مردم عطیه الهی و جهاد فی سبیل الله است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح سه شنبه در ابتدا درس خارج ۱۶ خرداد اظهار داشت: امام جعفر صادق علیه‌السلام در حدیثی ارزشمند هشت خصلتی را که شخص مؤمن سزاوار است داشته باشد را بیان فرموده‌اند و سزاوار است که هر شخص مؤمن در بردارنده هشت خصلت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در هنگام فتنه‌ها و آشوب‌ها باوقار و آرام باشد، در هنگام بلاها و آزمایش‌ها بردبار و صبور باشد، در هنگام رفاه و آسایش شکرگزار خداوند متعال باشد، به آنچه خداوند روزیش گردانده قانع باشد، دشمنان و مخالفان را مورد ظلم و اذیّت قرار ندهد، بر دوستان برنامه‌ای را تحمیل ننماید، در حالی که جسمش خسته است ولی دیگران از او راحت و از هر جهت در آسایش باشند.

وی ضمن توصیه به مسئولین و مدیران بیان کرد: یکی از مسائلی که در کشور ما وجود دارد رابطه بازی است که بسیار به کشور لطمه وارد می‌کند و باید در امور بر اساس قوانین عمل کرد و رابطه‌ها را بر اساس قوانین تنظیم نمود.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: خدمت صادقانه به مردم عطیه الهی و جهاد فی سبیل الله است و مدیران و مسئولین باید کمک به محرومین و رفع مشکلات مردم را سرلوحه رفتاری خود قرار دهند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1265093

مهمترین اخبار ایران و جهان: