نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 09:03

آسفالت جاده ترانزیتی خورموج نوسازی می‌شود

بوشهر- شهردار خورموج با اشاره به ترانزیتی بودن بلوار بسیج گفت: آسفالت بلوار بسیج با همکاری سازمان راهداری کل کشور روکش می‌شود.

محمد جواد کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار با معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، اظهار داشت: خواسته مردم خورموج و شهرستان دشتی در خصوص انجام روکش آسفالت بلوار بسیج یکی از مطالبات چندین ساله مردم است.

وی با اشاره به استفاده خودروهای سنگین از این مسیر گفت: اصلاح این مسیر ۶ کیلومتری که به دلیل تردد خودروهای سنگین دچار استهلاک شده و موجب تخریب زیرساخت‌های شهری در این بلوار شده است که نیازمند همیاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است.

علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی با تاکید بر ترانزیتی بودن این مسیر گفت: از آنجا که بار ترانزیتی شمال به جنوب کشور بر این بلوار است، نیازمند بهسازی است و می‌طلبد که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بصورت ویژه به این بلوار توجه کند.

وی افزود: بنا بر گفته معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، سازمان راهداری در راستای همکاری نسبت به مرمت این مسیر، روکش آسفالت ۵۰ درصد از بلوار بسیج شهر خورموج را به عهده می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201549

مهمترین اخبار ایران و جهان: