نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 15:59

بررسی مشکل قضایی آب روستاهای «ثلاث باباجانی» و «جوانرود»

کرمانشاه- مشکل قضایی آب روستاهای «ثلاث باباجانی» و «جوانرود» با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه و جمعی از نمایندگان مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه آب با موضوع ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص مشکلات آب برخی روستاهای ثلاث باباجانی و جوانرود ظهر شنبه در محل معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه با حضور مدیران و مسئولان مرتبط برگزار شد.

در این جلسه نیکزاد عباسی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در هر حوزه‌ای باعث جلوگیری از تضییع حقوق عامه و افزایش پرونده‌های قضائی خواهد شد، اظهار کرد: جلسه امروز بنا به درخواست سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه مبنی بر رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مکرر اهالی برخی روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی و جوانرود برگزار شده که دستگاه‌های متولی با نگاه رفع مشکل اظهار نظر کنند.

در ادامه رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه نیز در سخنانی با تشکر از برگزاری جلسه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تصریح کرد: باید در پیگیری مشکلات مردم طوری عمل شود که زمینه سو استفاده‌های احتمالی فراهم نشود.

وی از دستگاه‌های متولی خواست تا برای حل مشکل همکاری لازم را به عمل آورند و بسیج حقوق دانان در این خصوص آماده هرگونه همکاری است.

در ادامه جلسه نمایندگان مردم روستاهای مربوطه به همراه مدیران دستگاه‌های ذیربط و همچنین جناب آقای دکتر خجسته مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری کرمانشاه به بیان نظرات خویش پرداختند.

در خاتمه این جلسه مقرر شد موضوع تأمین آب شرب مورد نیاز روستاهای مربوطه به صورت تخصصی در قرارگاه آب استانداری کرمانشاه با حضور دستگاه‌های ذیربط مطرح و با اتخاذ تصمیم، نتیجه اقدامات به دادگستری استان اعلام و همچنین مشکل پرونده‌های شکایت این موضوع توسط معاونت پیشگیری دادگستری پیگیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1241893

مهمترین اخبار ایران و جهان: