نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 10:16

رفع نواقص سالن امام خمینی(ره) گرگان توسط شهرداری/ گلایه هواداران درست است

عضو شورای اسلامی شهرداری گرگان گفت: سالن امام خمینی(ره) گرگان 10 روز آینده به طور کامل در اختیار شهرداری گرگان قرار می‌گیرد و شهرداری تمام نواقص سالن را برطرف خواهد کرد.

صفرعلی پایین‌محلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص گلایه هواداران از محل برگزاری مسابقات بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: گلایه هواداران در خصوص مشکلات سالن کاملا درست است.

وی ادامه داد: انشاالله طی ۱۰ روز آینده سالن امام خمینی(ره) گرگان در اختیار شهرداری گرگان قرار خواهد گرفت و شهرداری تمام نواقص سالن را برطرف خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی روز گذشته حتی آب لوله کشی سالن قطع بود و هواداران حتی امکان استفاده از سرویس بهداشتی را هم نداشتند.

پایین‌محلی بیان کرد: گرمای شدید سالن، خراب بودن سیستم سرمایشی و بسیار مشکلات دیگر باعث می‌شود هوادار از حضور در سالن ناراحت شود.

وی اضافه کرد: ما هم قبول داریم که این سالن برای حضور هوادران بسکتبال شهرداری گرگان کافی نیست و کوچک است و امیدواریم سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای گلستان هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد تا هواداران با شرایط بهتری در سالن حاضر شوند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به این سوال که چرا شهرداری گرگان سالن اختصاصی بسکتبال احداث نمی‌کند، تصریح کرد: 

پایین‌محلی بیان کرد: ساخت سالن در شرح وظایف شهرداری نیست اما سال گذشته صحبتی را با شهردار گرگان داشتیم و مقدمات آن در حال انجام است تا یک سالن 6 هزار نفری بسکتبال در شان هواداران بسکتبال گرگان احداث کنیم.

وی اضافه کرد: هیچ هواداری در کشور همانند هواداران بسکتبال گرگان نیست و اگر دوستان با اداره ورزش و جوانان به نتیجه خوبی برسند ساخت این سالن 3 ساله انجام خواهد شد اما اگر شهرداری بخواهد مستقل وارد شود کار کمی سخت خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1232849

مهمترین اخبار ایران و جهان: