نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 15:00

همایش مردمی مطالبه گری حجاب برگزار شد

همایش مطالبه گری بانوان در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور چند صد زن و مرد مطالبه‌گر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، عصر امروز همایش مردمی مطالبه گری امت حزب الله از روسای سران سه قوه جهت استرداد لایحه جدید حجاب و عفاف در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، یک ساعت پیش از آغاز این همایش در بانوان مطالبه گر با در دست داشتن پلاکارد و دست‌نوشته در این مجتمع فرهنگی حاضر شدند.

من حجاب را دوست دارم، حجاب و گشت بهانه است، جنگ و آشوب برنامه است، تذکر لسانی به وسیله مردم و متولیان مساوی است با جامعه سالم، مسوولین بی‌تفاوت مایه ی انزجار از جمله دست‌نوشته‌های این مطالبه گران است.

در این همایش که با حضور صدها نفر برگزار شد، سعید قاسمی، محمدصادق کوشکی و حجت‌السلام حمیدرضا رسایی به سخنرانی پرداختند. 

در حاشیه این مراسم، یکی از حاضران در این همایش در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: این همایش به همت تشکل‌های مردمی با هدف مطالبه گری از سران سه قوه برگزار شده است. 

وی در ادامه بیان کرد: ما چندین مطالبه از مسوولین داریم. در این همایش مطالبه اصلی ما مقابله با کشف حجاب و درخصوص لایحه حجاب و عفاف است. ما به دنبال حمایت قانونی از آمران به معروف و ناهیان منکر هستیم. 

این مطالبه گر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حجاب اظهار کرد: ایشان کشف حجاب را یک حرام سیاسی عنوان کردند از همین رو ما به دنبال اجرای فرمایشات ایشان هستیم. همچنین معیشت یکی دیگر از موضوعات مطالبه گری ما است.

گفتنی است در این مراسم خانواده های شهدا نیز حضور دارند و آنان نیز به جمع این مطالبه گران پیوسته اند. 

این خبر در حال به روز رسانی است...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1247149

مهمترین اخبار ایران و جهان: