نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 14:05

دوی امدادی کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی تا مرقد امام خمینی

فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه از حرکت کاروان بزرگ عاشقان حسینی(ع)، زائران خمینی(ره) به صورت دوی امدادی به سوی حرم امام خمینی(ره) خبرداد و گفت: شرکت کنندگان پس از پیمایش ۵روزه مسیر، در۱۴خرداد خود را به مرقد مطهر امام راحل می رسانند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امسال کاروان بزرگ عاشقان حسینی(ع)، زائران خمینی(ره) مسیر ۷۱۴ کیلومتری دوی امدادی خود را در ۵ استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، قم و تهران تا مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) از گلستان شهدای اصفهان آغاز می‌کنند.

سردار مهدی سرور مسئول این کاروان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به برنامه‌های این کاروان بیان کرد: بیش از یک هزار دانشجوی داوطلب پاسدار از سراسر کشور در این برنامه شرکت دارند و تا رسیدن به بهشت زهرای تهران، برنامه های گوناگون و متنوعی را در ۴۵ شهر و روستا و ۷۵ گلزار شهدای طول مسیر، اجرا خواهند کرد‌.

وی افزود: دیدار با علما و بزرگان شهرهای مسیر پیاده روی، دیدار با ۱۹۰ خانواده شهید و تقدیم هدایا و لوح تقدیر به آنان، زیارت بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س)و مسجد مقدس جمکران، گلباران گلزار شهیدان، ختم ۱۴ میلیون صلوات و ۱۱۴ ختم قرآن کریم از جمله برنامه‌های این کاروان در طول مسیر به صورت دوی امدادی خواهد بود.

فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرد: شرکت کنندگان پس از پیمایش ۵روزه مسیر، در۱۴خرداد خود را به مرقد مطهر امام راحل(ره) می رسانند و ضمن شرکت در آئین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این مراسم گوش فرا خواهند داد.

وی ادامه داد: ارادت و تکریم و تجدید میثاق و عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف شکل‌گیری کاروان دوی بزرگ عاشقان حسینی(ع)، زائران خمینی(ره) است.

سردار سرور با تقدیر از همکاری و مشارکت و پشتیبانی مخلصانه همه افرادی که در شکل گیری و اجرای این طرح مشارکت دارند، تصریح کرد: دانشگاه امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه در اصفهان افتخار دارد که نام خود را در فهرست بنیانگذاران این برنامه بزرگ فرهنگی، اجتماعی ثبت کرده است و امسال بیست و پنجمین سال برپایی این کار بزرگ و ارزشمند را با مشارکت غالب دانشجویی و پاسداران دانشجو و فارغ‌التحصیل شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249405

مهمترین اخبار ایران و جهان: