نیوز سیتی!
31 فروردین 1403 - 12:43

تلاش برای اصلاح شبکه برق آسیب دیده از سیل بلوچستان+ فیلم

تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تلاش دارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شبکه آسیب دیده از سیل بلوچستان را ترمیم کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تلاش دارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شبکه آسیب دیده از سیل بلوچستان را ترمیم کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 282 تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم های پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند. ‌

محمد رئیسی گفت:  نبود راه دسترسی‌ و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت جهت اصلاح شبکه های آسیب دیده است.

وی با اشاره به تداوم شرایط جوی در منطقه و افزایش خسارت به شبکه برق، بیان کرد: 272 پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف، 12 دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از جمله حجم خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

وی افزود: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701449

مهمترین اخبار ایران و جهان: