نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 15:08

زنگ انقلاب در مدارس استان سمنان نواخته شد

آیین نواختن زنگ انقلاب در آستانه چهل ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین نواختن زنگ انقلاب ظهر امروز در آستانه چهل ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مقامات استانی و شهرستانی به‌صورت نمادین در دبیرستان پیامبر اعظم (ص) سمنان برگزار شد.

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا، فرارسیدن دهه مبارک فجر با شعار جشن ملی و حضور حداکثری را تبریک گفت.

وی با اشاره به پرتاب سه ماهواره مهدا، هاتف ۱ و کیهان ۲ توسط جوانان نخبه ایرانی گفت: این موفقیت، ریشه و منشأ علمی دارد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مهم‌ترین عامل هر ملتی، علم آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از حضور دانش‌آموزان در آیین معنوی اعتکاف و همچنین از مجموعه خانواده بزرگ فرهنگیان سمنان که موجبات این رویداد را فراهم ساختند و به دانش‌آموزان فرصت دادند تا نشان دهند که تمدن‌ساز هستند، قدردانی کرد.

ریواده با بیان اینکه علم و آگاهی برای خانواده دانش‌آموزان استان سمنان در اولویت نخست قرار دارد، بر فعالیت انجمن‌های اولیا و مربیان تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر، عید تاریخ انقلاب پرافتخار ایران است و این شکوه را در صف دفاع از عزت، آزادی و انقلاب در ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب به نمایش خواهیم گذاشت و در روز جمعه ۱۱ اسفندماه در انتخابات مهم و حیاتی به‌صورت خانوادگی شرکت کرده و تمدن دیگری را با ثبت روزی تاریخی رقم خواهیم زد.

آیین نواختن زنگ انقلاب با حضور وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای معاونان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی‌نیا رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان، یعقوبی مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان، سیدحسین موسوی شهردار سمنان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات معلم شهید ابوالفضل اعظمی‌نژاد دبیرستان دخترانه پیامبر اعظم (ص) سمنان برگزار شد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655805

مهمترین اخبار ایران و جهان: