نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 12:54

آموزش‌وپرورش مانه‌وسملقان در سال جاری ۲۱ پروژه عمرانی اجرا کرده است

رئیس اداره آموزش‌وپرورش مانه‌وسملقان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان تامین اعتبار و اجرا شده است.

محسن روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مانه وسملقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهارکرد: آسفالت سازی مدارس، با مساحت ۱۸ میلیون متر مربع و  اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان، افتتاح ۳ سالن ورزشی در دبیرستان رضوان شهر آشخانه، سالن هنرستان کشاورزی و سالن قاضی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی گفت: افتتاح ۶ زمین چمن مصنوعی در روستاهای بیار، زرد، کشانک، کهنه جلگه، پیش قلعه  و محمد آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است. 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مانه‌وسملقان افتتاح استخر دانش آموزی در شهر آشخانه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان را از پروژه های بزرگ این شهرستان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح ۹ مدرسه در روستاهای کهنه جلگه، شاتوت، قره چای، شهر آباد، اینچه علیا، محمد آراز و محمد آباد با اعتباری بالغ بر۶۳ میلیارد تومان  اجرا شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مانه‌وسملقان گفت: گاز کشی هنرستان کشاورزی نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده است. 

پایان پیام/ک

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655593

مهمترین اخبار ایران و جهان: