نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 16:03

قطعنامه راهپیمایی سراسری محکومیت جنایت تروریستی در کرمان

امروز جمعه 15 دی‌ماه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی در کرمان همزمان با سراسر کشور، قطعنامه‌ای قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز جمعه 15 دی‌ماه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد که در پایان قطعنامه‌ای در محکومیت این جنایت قرائت شد.

متن قطعنامه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِذۡ یُوحِی رَبُّکَ إِلَى ٱلۡمَلَـٰٓئِکَةِ أَنِّی مَعَکُمۡ فَثَبِّتُواْ ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْۚ سَأُلۡقِی فِی قُلُوبِ ٱلَّذِینَ کَفَرُواْ ٱلرُّعۡبَ فَٱضۡرِبُواْ فَوۡقَ ٱلۡأَعۡنَاقِ وَٱضۡرِبُواْ مِنۡهُمۡ کُلَّ بَنَان» (انفال، آیه 12)

 اقدام پست و رذیلانه به شهادت رساندن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در زادروز بانوی ملک و ملکوت و حلقه وصل رسالت و امامت و در سالروز شهادت سردار آسمانی و اسطوره ماندگار مقاومت و ایثار حاج قاسم سلیمانی که مزارش میعادگاه عاشقان و میقات دلدادگان است؛ دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصاً مردم شهیدپرور کرمان را در سوگ و ماتم فروبرد.

بی‌تردید شهدای این اقدام تروریستی که از وادی کریمان به حلقه ملکوتی بِمَا غَفَرَ لِی رَبِّی وَجَعَلَنِی مِنَ الْمُکْرَمِینَ رسیدند همراه با سردار دل‌ها در حلقه مستانه ملکوتیان عند ربهم یرزقونند؛ اما این حرکت شرارت‌بار که پشت‌صحنه آن سیاست‌های خصمانه‌ی امریکای جنایتکار و رژیم منفور و خون‌خوار صهیونیستی و تفاله‌های کوردل و خوار و زبون تکفیری و زخم‌خوردگان از قدرت جبهه مقاومت بوده و نتیجه ضعف و ناکامی آنان در برابر شجاعت و دلاوری‌های بزرگ‌مردانی چون شهید سید رضی موسوی است باید تاوان سنگین و بازدارنده‌ای را پرداخت نمایند.

لذا ما با بانگ رسا و دشمن‌شکنِ «الله‌اکبر - خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم:

1. ما ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرتمند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان می‌خواهیم تمامی مراکز منسوب به این رژیم خون‌خوار را آماج حملات خود قرار داده و شریان‌های اقتصادی و حیاتی این هیولای خون‌خوار را قطع نمایند.

2. از فرماندهان سپاه قدس و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی می‌خواهیم به‌منظور تسلی داغ سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز کشورمان، در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به پرورش‌یافتگان و مزدوران این رژیم سفاک داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد نمایند.

3. از حرکت انصارالله یمن در حمله به منافع رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی در آبراه دارالمندب حمایت کرده و اعلام می‌کنیم تا پایان آتش‌بس و محاصره مردم شریف و حماسه‌ساز غزه اهداف کلیدی و مهم صهیونیستی باید همچنان موردحمله قرار گیرد.

4. از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم با بررسی دقیق ابعاد این جنایت و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این حوادث دردناک هر چه سریع‌تر عوامل کوردل این اقدام شرورانه را دستگیر و شدیداً مجازات نمایند.

۵- مقاومت جانانه ملت مظلوم فلسطین و شجاعان غزه تمام محاسبات دنیای شرک و نفاق را برهم ریخته است. ما ضمن حمایت از این ملت مقاوم و صبور و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل اعلام می‌کنیم برای همیشه در کنار فلسطین بوده و تا نابودی این رژیم جعلی آرام نخواهیم بود.

در پایان ضمن تبریک و تسلیت مجدد به ساحت قدسی قطب عالم امکان حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج) و ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی که با پیام خود موجب تسلای داغ‌دیدگان این حادثه شدند و همچنین از حضور گسترده مردم کشورمان در این راه‌پیمایی تشکر نموده توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627605

مهمترین اخبار ایران و جهان: