نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 16:00

راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی کرمان در استان سمنان+ عکس

راهپیمایی محکومیت جنایات اخیر در حادثه تروریستی کرمان با حضور پرشور مردم استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز و بعد از اقامه نماز باشکوه جمعه، راهپیمایی محکومیت جنایات اخیر در حادثه تروریستی کرمان با حضور پرشور مردم در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه و حادثه تروریستی کرمان با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرمانده نیروی انتظامی استان و شماری از مردم و مسؤولان در مرکز استان سمنان برگزار شد.

در این برنامه باشکوه که در خیابان امام خمینی (ره) شهر سمنان انجام شد، جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان، شهردار و اقشار مختلف مردم انقلابی سمنان حضور داشتند.

مراسم راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان سمنان از جمله شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد.‌

مردم ولایی و شهیدپرور در اقصی نقاط استان سمنان پس از پایان نماز جمعه، با شرکت در راهپیمایی‌های باشکوه خود، با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همنوایی خود را با شهدای حادثه تروریستی کرمان اعلام کردند.

راهپیمایان با حمل دست‌نوشته‌هایی با مضامین راه شهید سلیمانی ادامه دارد، راه ترس در ملت ایران وجود ندارد و ما پیروان مکتب شهادت هستیم، بار دیگر ایستادگی خود را در میدان نبرد با دشمنان تکفیری- صهیونیستی- آمریکایی به نمایش گذاشتند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627593

مهمترین اخبار ایران و جهان: