نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 09:26

طرح «همیاران مشارکت قوی» در استان سمنان کلید می‌خورد

استاندار سمنان گفت: طرح «همیاران مشارکت قوی، سربازان راه شهید حاج قاسم سلیمانی» به‌منظور ترغیب افراد خانواده برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه در این استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در نشست تبیینی انتخابات با نمایندگان خانه احزاب شهرستان‌های این استان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: طرح «همیاران مشارکت قوی، سربازان راه شهید حاج قاسم سلیمانی» به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت کودکان، نوجوانان و دانش‌‌آموزان ویژه ترغیب افراد خانواده برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری در این استان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری سفرهای کاروان خدمت و حضور در بخش، شهر، روستاها و مناطق محروم استان سمنان در راستای پیگیری و رسیدگی به موارد، مباحث و مشکلات موجود و نشست صمیمی با مردم، به‌نوعی کرسی‌های آزاداندیشی محسوب می‌شود

استاندار سمنان افزود: همگان به‌ویژه نمایندگان خانه احزاب شهرستان‌های این استان باید در راستای جذب حداکثری و ترغیب به‌منظور مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری به‌صورت ویژه ورود کرده و برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان در حوزه‌های بسیاری ازجمله وحدت، ولایت‌پذیری، اشتغال، اقتصاد، عمران، اجتماعی، فرهنگی و دیگر موارد در کشور پیشرو و سرآمد هستند؛ به همین منظور شایسته و لایق بالاترین و بهترین خدمتگزاری هستند.

وی گفت: در طول مدت خدمت دولت سیزدهم، اقدامات بسیار مطلوبی در استان سمنان به انجام رسیده است که ثمره آن دستیابی به رتبه‌های نخست و جایگاه‌های برتر کشوری است و ضرورت دارد تا استان سمنان در زمینه تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری نیز بدرخشد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651593

مهمترین اخبار ایران و جهان: