نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 12:34

انجام ۶۵۱۸ بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در «مهران»

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مهران گفت: در سال جاری ۶ هزارو ۵۱۸ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان مهران انجام شده است.

عمار رستمی‌فر رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مهران، صبح شنبه ۱۴ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال جاری ۶ هزار و ۵۱۸ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی این شهرستان انجام شده است. 

وی افزود: این بازدیدها از فرآورده‌های خام دامی شامل گوشت، مواد لبنی، تخم‌مرغ، عسل، کارگاه بسته‌بندی سردخانه، وسایل حمل و آلایش خوراکی بوده است.

رئیس اداره دامپزشکی مهران، ادامه داد: در بخش کشتارگاهی نیز بازرسی از ۹۶۴ مورد لاشه گوسفندی ۵۹۶ لاشه بز و ۵۴ لاشه گاوی انجام شده است.

رستمی‌فر به میزان کشف و ضبط و امحاء فرآورده‌های خام دامی در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز،۸۷۳ کیلوگرم گوشت مرغ، ۱۲۶ کیلوگرم تخم مرغ و ۲۸ تن دنبه غیربهداشتی طی مدت کشف و امحا شده است.

وی به آمار نظارت بر واحد‌های مرغداری شهرستان نیز اشاره کرد و بیان کرد: تعداد جوجه‌ریزی از ابتدای سال تاکنون ۲۷ مورد به تعداد کلی بیش از ۳۹۸ هزار قطعه بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658793

مهمترین اخبار ایران و جهان: