نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 08:32

سرما و یخبندان در راه استان قزوین

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: به لحاظ دمایی از سه شنبه تا پنجشنبه روند کاهش محسوس دما را پیش رو داریم‌.

یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین اظهار کرد:بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی تا ظهر امروز دوشنبه وضعیت جوی نسبتاً پایدار در استان خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به پایداری جو در مناطق صنعتی و پرتردد احتمال انباشت آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از اواخر وقت امروز تا بعد از ظهر چهارشنبه با گذر سامانه بارشی، افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش برف و باران گاهی وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف با احتمال کولاک خواهیم داشت.

شیخ الملوکی بیان کرد: به لحاظ دمایی از سه شنبه تا پنجشنبه روند کاهش محسوس دما و یخبندان به ویژه صبح پنجشنبه را پیش رو داریم.

وی وضعیت آسمان امروز در استان قزوین را نیمه ابری و به تدریج ابری دانست و تصریح کرد: اواخر وقت امروز در پاره ای اژ مناطق به ویژه ارتفاعات، بارش پراکنده و در روز سه‌شنبه بعضی ساعات بارش باران و برف مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این مسوول آسمان روز چهارشنبه در استان را ابری و اواخر وقت توام با کاهش ابر عنوان کرد و گفت: چهارشنبه در بعضی ساعات شاهد بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف، گاهی وزش باد و در گردنه ها نیز احتمال کولاک و پاره ای مناطق هم پدیده مه پیش بینی می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645293

مهمترین اخبار ایران و جهان: