نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 22:23

جبهه واحد رسانه‌ای در همدان تشکیل شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اینکه باید جبهه واحد رسانه‌ای در استان تشکیل شود گفت: با عزم و اراده همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری ورود کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا امشب در نشست با مدیران مسئول، سرپرستان نشریات و رسانه‌های استان در هتل باباطاهر با بیان اینکه باید فضای مطالبه‌گری در استان مهیا باشد از تجربیات بالای اصحاب رسانه همدان سخن به میان آورد و آن را بسترساز اتفافات مثبت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید واقعیات جهان را اطلاع دهند گریزی به مسائل غزه زد و گفت: محور مقاومت در حماس با عملیات طوفان‌الاقصی به جبهه تبدیل شده و بارها و بارها پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه مورد هدف قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه رسانه محور مقاومت به خوبی کار کرد تاکید کرد: امروز انتخابات پیش روی ما نیز نیاز به نگاه واحد و متمرکز و جریان‌ساز رسانه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه باید یک جبهه واحد رسانه‌ای در استان تشکیل شود تاکید کرد: با عزم و اراده همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری وارد شویم و حماسه بیافرینیم.

رضانیا با بیان اینکه دشمن برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برنامه دارد و باید با جهاد تبیین زمینه حضور افراد اصلح مهیا شود گفت: فضای انتخابات باید به سمت حضور رقابت کاندیداها و حضور حداکثری مردم پیش رود.

وی با بیان اینکه نگاه‌ دولت این است که فضا برای حضور کاندیداها و شرکت حداکثری مردم بازتر شود گفت: از ۳۲۸ نفر کاندیدای تایید صلاحیت شده ۱۶۳ نفر جوان هستند، ۲۹ نفر خانم و ۲۹۹ نفر آقا.

معا‌ون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه از هیئت مدیره خانه مطبوعات خواست مطالبات اصحاب رسانه را به اولویت مطرح کنند تا پیگیری شود تصریح کرد: به تاکید استاندار مشکل مسکن خبرنگاران باید حل شود.

وی از پیگیری اختصاص اعتبار انتخابات برای خبرنگاران خبر داد و گفت: با تمام توان مسائل رسانه‌ها را دنبال خواهیم کرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647649

مهمترین اخبار ایران و جهان: