نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 20:39

حاشیه دیدار ایران - قطر| درگیری نیمکت‌نشینان ۲ تیم در پایان نیمه اول

در پایان نیمه اول دیدار ایران - قطر بین مربیان دو تیم درگیری پیش آمد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از دوحه، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* با توجه به اینکه تنها 1600 بلیت ورزشگاه الثمامه در اختیار ایرانی‌ها قرار گرفته است، تعدادی از هواداران ایرانی بدون بلیت به ورزشگاه آمده بودند تا از این محل بلیت تهیه کنند. با این وجود نکته‌ عجیب آن بود که برخی ایرانی‌ها مدعی شدند قطری‌ها بلیت این بازی را در بازار سیاه بلیت حتی تا مبلغ 50 میلیون تومان نیز می‌فروشند!

* فدراسیون فوتبال قطر پیش از شروع مسابقه پرچم این کشور را در کنار هر صندلی قرار داده و مهیای این بازی بود.

* هواداران دو تیم از حدود سه ساعت پیش از شروع بازی در فضای بیرونی ورزشگاه خود را با تفریحات مختلف مثل موسیقی و ... سرگرم کردند.

* تعداد زیادی از طرفداران ایرانی پشت دروازه ضلع جنوبی مستقر شده‌اند.

* قطری‌ها برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه، بلیت‌هایی را در اختیار کارگرانی که از کشورهای دیگر در آنجا مشغول کار هستند، قرار داده‌اند تا به حمایت از شاگردان مارکس بپردازند.

* هوادارانی از سایر کشورهای عربی نیز برای حمایت از عنابی‌ها به ورزشگاه آمده‌اند. البته افرادی از چین، ژاپن و حتی عراق هم اعلام کردند در این بازی طرفدار ایران هستند.

* خانواده تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی و اعضای هیات رئیسه و رئیس فدراسیون در ورزشگاه حضور داشتند.

* در زمان گرم کردن بازیکنان ذخیره ایران، ملی‌پوشان یک تمرین جالب انجام دادند که هر بازیکن نباید بیش از دو بار توپ را لمس می‌کرد، در غیر این‌صورت سایر نفرات او را کتک می‌زدند‌!

* قضاوت داور در نیمه اول باعث اعتراض چندباره نیمکت‌نشینان کشورمان شد.

* بعد از گلزنی قطری‌ها تماشاگران ایرانی که در ورزشگاه متفرق بودند، سکوت اختیار کردند.

* در پایان نیمه اول مربیان دو تیم با هم درگیر شدند. سعید الهویی در بطن این درگیری قرار داشت و با یکی از مربیان قطر درگیر بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1664705

مهمترین اخبار ایران و جهان: