نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 14:11

اقتدار ایران اسلامی در میدان دیپلماسی دشمن را ناامید کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اقتدار ایران اسلامی به جای رسیده که دشمنان در عرصه نبرد دیپلماسی نیز شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نظامی و انتظامی به مناسبت پنج مهر سالروز عملیات شکست حصر آبادان اظهار کرد: امروز مردم ایران اسلامی سربلند و سرافراز هستند که به‌واسطه اقتدار و عزت آفرین نیروهای مسلح کسی جرات تجاوز به کشور را نداشته باشد.

وی به فرهنگ حسینی و حماسی مردم ایران در دفاع از خاک کشور اشاره کرد و گفت: همیشه برای خدمت و پیشرفت نیاز به مجاهدت  است از 2 سال گذشته تا کنون دولت آقای رئیسی با روحیه سازندگی و پیشرفت در میدان است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به رای اعتماد  دولت در روز 3 شهریور 1400 اشاره کرد و  افزود: رئیس جمهور پس از تشکیل جلسه هیات دولت در روز  جمعه 4 شهریور به خوزستان سفر کرد.

وی بیان کرد: این  هفتمین سفر رئیس جمهور به خوزستان است، کم کاری‌ها و تعلل‌های  درگذشته در برخی مقاطع صورت گرفته دولت در حال تلاش برای آبادی خوزستان و تکمیل زیر ساخت‌ها است.

حسینی با اشاره به توان، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی دولت برای پیشبرد کارها و رفع مشکلات در خوزستان و در تمام استان های کشور تصریح کرد: در عرصه جهانی نیز شرایط به گونه‌ایست که با تعامل با کشورهای همسایه پیشبرد اقتصادی و نتایج قابل توجهی حاصل شد.

وی به بیان عضویت دائمی ایران در سازمان همکاری شانگهای پرداخت و خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌ها و روابط فیمابین خصوصاً در موضوعات اقتصادی، فنی، صنعتی، مواصلاتی و انرژی  و افزایش قدرت اقتصادی ایران همه این ها خط بطلانی بر توطئه دشمنان و کسانی است که به دنبال بحران سازی و بی ثباتی در کشور هستند .

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اقتدار ملت و دولت و انسجام بین قوا و نهادهای انقلابی و همکاری میدان و دیپلماسی همه دست به دست هم داده اند تا شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی را شاهد باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517705

مهمترین اخبار ایران و جهان: