نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 16:50

اجرای پنجاه و سومین طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از آغاز اجرای یک طرح آبرسانی روستایی دیگر در قالب طرح جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی و محرومیت‌زدایی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی در مناطق محروم و کم برخوردار اظهارداشت: در همین راستا عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای «قینرجه» در شهرستان زنجان به عنوان پنجاه و سومین روستای استان آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۵۰متر، اجرای عملیات نیرورسانی و نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی است.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی تخصیص یافته است.

جزء‌قاسمی گفت: با اجرای این طرح جمعیتی افزون بر ۴۰۰ نفر در روستای قینرجه از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآورد شد: در قالب اجرای طرح جهاد آبرسانی تا کنون ۵۲ روستا در استان زنجان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شده و روستاهای دیگر نیز به مرور زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند. 

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483505

مهمترین اخبار ایران و جهان: