نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 12:33

امضای تفاهم‌نامه پلیس با آموزش و پرورش مازندران

فرمانده نیروی انتظامی مازندران از امضای تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای استفاده از حداکثر ظرفیت پلیس در حوزه‌های فضای مجازی، قوانین راهور، پیشگیری از آثار سومصرف مواد مخدر است.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و ضرورت کار مشترک با نهاد آموزش و پرورش در حوزه‌های فرهنگ‌سازی اظهار کرد: باید در حوزه آموزش و پرورش فضای مجازی بستری برای فرصت آموزش داد شود و از این فضا به عنوان فضای استفاده آموزشی استفاده شود.

وی از امضای تفاهم‌نامه نیروی انتظامی استان با آموزش و پرورش مازندران خبر داد و گفت: استفاده از حداکثر ظرفیت پلیس در حوزه‌های فضای مجازی، قوانین راهور، پیشگیری از آثار سومصرف مواد مخدر و موضوعات مهمی است که آماده ارائه خدمت هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران تاکید کرد: نکته دیگر اینکه بحث سرقتی که در برخی از مدارس اتفاق می‌افتد باعث آزار مجموعه پلیس و آموزش و پرورش، این بدین دلیل است که بحث خودحفاظتی جدی گرفته نشد باید در واقع نظارت ویژه توسط دوستان دیده شود و با جذب اعتبار  تجهیز به سیستم و دوربین هوشمند انجام شود شاهد کاهش سرقت در مدارس خواهیم بود.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529249

مهمترین اخبار ایران و جهان: