نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 16:30

اجرای ۱۸۰ پروژه از محل قیر رایگان در خراسان جنوبی

بیرجند مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از اجرای ۱۸۰ پروژه از محل سهمیه قیر رایگان در مناطق محروم استان خبر داد و گفت:۸۰ پروژه تکمیل و ۱۰۰ پروژه در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح آسفالت راه روستای دهنو شهرستان نهبندان، اظهار کرد: سال گذشته، با هماهنگی دستگاه های اجرایی مقرر شد در راستای راه روستایی، جاده‌های بین مزارع، مسیرهای منتهی به گلزارهای شهدا، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج، پاسگاه های انتظامی از قیر رایگان توسط بسیج سازندگی استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه از این محل تاکنون ۵ هزار و ۲۰۰ تن قیر برای پروژه های تعریف شده استفاده شده است، تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۸۱ پروژه به متراژ ۸۴۰ هزار متر مربع در سطح استان در این راستا تکمیل شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال قیر رایگان سهمیه ای سال گذشته استان به میزان بیش از ۳ هزار تن دریافت شده است، یادآور شد: در این زمینه ۱۰۰ پروژه در استان تعریف شده که در حال اجرا است.

هنری ادامه داد: این تعداد پروژه در طول هفته دفاع مقدس و یا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: طول پروژه راه روستایی دهنو ۲۲۰۰ متر و با اعتبار هزینه شده ۲۷ میلیارد ریال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475493

مهمترین اخبار ایران و جهان: