نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 07:22

کشف انبار 100 میلیارد ریالی پارچه در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف پارچه‌های احتکار شده در یک انبار به ارزش 100 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی پارچه در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان موضوع را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات تخصصی صورت گرفته و کسب اطمینان از درستی موضوع در هماهنگی با مرجع قضائی از محل بازرسی کردند و در نتیجه این عملیات ۲ هزار و ۴۴ طاقه انواع پارچه که از مدت‌ها قبل در این انبار انباشته شده بود تا در وقت مناسب با قیمت گران‌تر به بازار عرضه شود، کشف شد.

هاشمی‌فر ارزش تقریبی پارچه‌های مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا پارچه‌های احتکاری توقیف و مالک اصلی آنها نیز برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و پرونده به طور ویژه تحت بررسی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به کسانی که برای کسب منافع خود کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند تا در وقت مناسب با قیمت گرانتر به بازار عرضه کنند، هشدار داد و تصریح کرد: این افراد مطمئن باشند که اقدامات مجرمانه آنان تحت رصد پلیس قرار دارد و دیر یا زود با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485693

مهمترین اخبار ایران و جهان: