نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 17:36

ثبت بیش از 297 هزار تردد طی سه روز اخیر در جاده‌های استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از تردد بیش از ۲۹۷ هزار تردد در مسیرهای ورودی و خروجی این استان در سه روز تعطیلات اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل، امید نسیمی اظهار کرد: بیش از ۲۹۷ هزار تردد در مسیرهای ورودی و خروجی این استان در سه روز تعطیلات اخیر انجام یافته و از این تعداد ۱۴۱ هزار و ۷۸۹ تردد در مبادی ورودی استان و ۱۳۷ هزار و ۷۷۱ تردد در مبادی خروجی استان ثبت شد.

وی با بیان اینکه اردبیل یکی از قطب‌های گردشگری در کشور است، افزود: ثبت بیش چهار هزار تردد در مبادی ورودی استان نسبت به مبادی خروجی بیانگر افزایش ورود مسافران و گردشگران به این منطقه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل بیان کرد: پنجشنبه ۲۳ شهریورماه در اولین روز تعطیلات ۳۸ هزار و ۷۹۹ تردد در مبادی خروجی و ۵۵ هزار و ۱۳۸ تردد در مبادی ورودی، روز جمعه ۲۴ شهریورماه ۴۷ هزار و ۲۲۷ تردد در مبادی خروجی و ۴۵ هزار و ۹ تردد در مبادی ورودی و روز شنبه ۲۵ شهریورماه نیز ۵۱ هزار و ۷۴۵ تردد در مبادی خروجی و ۴۱ هزار و ۶۴۲ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شد.

نسیمی گفت: محور اردبیل - آستارا و بالعکس و اردبیل - سرچم و بالعکس به ترتیب پرترددترین محورهای مواصلاتی استان در این مدت بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501649

مهمترین اخبار ایران و جهان: