نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 20:25

توجه به کتابخوانی اهمیت دارد

اردستان-فرماندار اردستان گفت: موضوع کتاب و کتاب‌خوانی امروزه دارای اهمیت است و رهبر انقلاب بر اهمیت کتابخوانی تاکید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا ظهر چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردستان، اظهار داشت: در روز آخر هفته دولت هستیم و یاد و خاطره شهدای هفته دولت را گرامی می‌داریم همچنین شهیدان رجایی و باهنر ۴۲ روز در مسند خود خدمت کردند ولی نام آنان ماندگار شد.

وی افزود: موضوع کتاب و کتاب‌خوانی امروزه دارای اهمیت است و دغدغه برخی افراد و همچنین رهبر انقلاب تبدیل شده چرا که ایشان بر اهمیت کتابخوانی تاکید می‌کنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مشکلات ما این است که برخی افراد نمی‌توانند به خوبی سخنرانی کنند چرا که مطالعه کافی ندارند و عدم مطالعه دلیل خوب سخنرانی نکردن است زیرا دایره لغت وسیع ندارند.

احمدی‌طبا با بیان اینکه خانواده‌ها نقش مهمی در ترویج کتابخوانی دارند، تصریح کرد: در حوزه کتابخانه‌های روستایی در روستاهای کم‌جمعیت کار کتابخوانی با محوریت مساجد صورت گیرد و در روستاهای بزرگ نیز با محوریت بخشداری اقدامات مربوطه انجام شود.

وی تاکید کرد: از خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان می‌خواهیم در حوزه کتاب و کتابخوانی فعالیت انجام دهند و می‌توانند روزانه یک فایل صوتی مربوط به خوانش یک کتاب را در رسانه‌های خود بارگذاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477749

مهمترین اخبار ایران و جهان: