نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 22:39

اعزام ۵۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی به زوار در مرز چذابه

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان از اعزام ۵۰ گروه جهادی به مرز چذابه در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز یکشنبه با اشاره به برپایی ۲۰ موکب توسط جهادگران بسیج سازندگی خوزستان در سراسر استان بیان کرد: جهادگران بسیج سازندگی که خط اول خدمت جهادی و خادم حسینی هستند به همین منظور اعزام ۵۰ گروه جهادی ۱۵ نفره (۷۵۰ نفر) برای خدمت رسانی در مواکب صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مسئولیت مدیریت ۲ پارکینگ در چذابه به بسیج سازندگی خوزستان محول شده بود، اضافه کرد: آسفالت ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ انجام شد و در راستای خدمت به زوار گرامی اربعین حسینی و امنیت خودروها، به‌کارگیری ۱۵۰ نیروی بسیجی و جهادی از ۵ ناحیه به مدت ۳۰ روز در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان عنوان کرد: در پارکینگ‌های چذابه تردد و ظرفیت پارک ۳۰ هزار خودرو صورت گرفت و نصب دوربین امنیتی در پارکینگ‌ها با همکاری استانداری انجام شد.

سرهنگ موسوی در ادامه ایجاد سایبان به میزان یک کیلومتر در مرز ایران و عراق در چذابه، استفاده از ماشین آلات سنگین برای کمک به راه‌سازی و زیرسازی مسیر اربعین، ساخت ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در مسیر اربعین و پایانه مرزی چذابه را از دیگر خدمات بسیج سازندگی خوزستان در اربعین ۱۴۰۲ عنوان کرد.

وی گفت: ۱۰ میلیارد ریال کمک به مواکب برای ساخت و تجهیز موکب، توزیع محصولات فرهنگی اربعینی در مواکب، اعزام گروه‌های جهادی خواهر برای کارهای فرهنگی، تهیه و توزیع ۲ وعده غذای گرم ناهار و شام به مدت ۱۰ روز به تعداد ۳۰۰ هزار پرس، ایجاد ایستگاه کارواش رایگان و تعمیرات خودرو رایگان از دیگر خدمات بسیج سازندگی و ظرفیت نیروهای جهادی به زائران اربعین حسینی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493649

مهمترین اخبار ایران و جهان: