نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:38

ورود دولت به امر خنثی سازی تحریم‌ها ارزشمند است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به گام های مثبت دولت برای کاهش مشکلات، گفت: دولت به عرصه خنثی سازی تحریم‌ها ورود پیدا کرده که امری ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر پنج شنبه در شورای اداری خراسان شمالی که با حضور وزیر بهداشت در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهید رجایی و باهنر با اقدامات خود برای همه دولت مردان به یک الگو تبدیل شدند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به مردمی بودن دولت فعلی، گفت: رئیس جمهور در بحران‌های مختلف به صورت شخصی حضور در میدان دارد و در کنار مردم قرار می‌گیرد.

وی ساده زیستی، دوری از اشرافیت و فساد ستیزی را امری لازم برای مدیران دولتی دانست و افزود: دولت به عرصه خنثی سازی تحریم‌ها ورود پیدا کرده که امری ارزشمند است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به بازگشایی فضاهای جدید تجارت در دولت سیزدهم، گفت: یکی از دولت مردان آمریکا گفته بود که ایران را طوری تحریم می‌کنیم که نتواند یک قطره نفت صادر کند اما اکنون کاملاً شکست خورده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: رئیس دولت طی همین دو سال توسط بیش از ۱۸ کشور دعوت شده است که نشان از ارتباط خوب دولت با جهان است.

وی افزود: دولت گذشته به دنبال رفع موانع تولید نبود اما اکنون شرایط تغییر کرده است.

حجت الاسلام نوری دوری از حاشیه را ویژگی دیگر دولت دانست و بیان کرد: از این جهت باید قدردان دولت باشیم اما این به معنای نبود مشکلات نیست که باید پیگیری و رفع شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به محرومیت‌های حوزه درمان خراسان شمالی، گفت: دوران کرونا عده‌ای از جوانان مجاهدت کردند لذا اکنون انتظار دارند که توجهی به آنان شود.

وی افزود: در استان پزشک متخصص به صورت کافی نداریم لذا وزیر می‌تواند با اقداماتی شرایط را بهبود دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466193

مهمترین اخبار ایران و جهان: