نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:10

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف اسرائیل می‌شود

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) برای شکل گیری راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف اسرائیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نام گزاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس و برپایی راهپیمایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس نشان از تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) داشته است.

وی افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال همزمان با تحولات داخلی رژیم صهیونیستی موجب دلگرمی ملت فلسطین و جبهه مقاومت می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برگزاری میلیونی راهپیمایی روز قدس در کشور، تصریح کرد: همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید خود را در مقابل موضوع قدس و فلسطین مسئول بدانند.

علما بیان کرد: این حضور پرشور و میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس به همراه تشییع شهدای گمنام نشان از انزجار مسلمین از رژیم اشغالگر قدس دارد.

وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه، ادامه داد: حجاب موجب مصونیت زنان و دختران و کرامت آنها است که در آیات و روایت بسیار بر آن تاکید شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148093

مهمترین اخبار ایران و جهان: