نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 11:36

سپاه در مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی شتابنده گام برمی دارد

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه در مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی شتابنده گام برمی دارد.

سردار محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه‌های ولایتمداری، انقلابی گری، مقاومت، پایداری، مبارزه با ظالمان و مفسدین و خدمت صادقانه به مردم جلوه‌های شکوهمند و حماسه‌های ماندگاری رقم زده و با نقش آفرینی‌های مؤثر پرچم حسینی زیستن و استکبار ستیزی را در سراسر عالم به اهتزاز درآورده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه سپاه پاسدار قرآن، اسلام، ولایت و مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه در این مسیر مجاهدانه و با روحیه شهادت طلبی گام برمی دارد و در دفاع از استقلال، اقتدار، امنیت انقلاب اسلامی در کشور و فراسوی مرزهای ایران عزیز همواره در میدان حضور دارد.

وی افزود: سپاه پاسداران ولایت مدار، مردم باور، معنویت گرا، حامی مستضعفان و محرومان، پشتیبان واقعی مظلومان در سراسر عالم و دشمن کفر است.

سردار کریمی با بیان اینکه کارنامه این نهاد مقدس در عرصه‌های گوناگون به ویژه مقابله هوشمندانه با انواع تهدیدات و فتنه انگیزی استکبار جهانی درخشان است، گفت: این مهم نشان از گوش به فرمان بودن پاسداران نسبت به ولایت فقیه و اهتمام ورزیدن به این راه و آرمان‌های این نهاد مقدس است و همواره بر این مسیر استوار و ثابت قدم می‌ماند و در مسیر شکل گیری تمدن اسلامی شتابنده گام برمی دارد.

وی خاطر نشان کرد: سپاه نوکر و خادم ملت ایران است و آرزوی بزرگ پاسداران انقلاب شهادت در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و مسیر خدمت به مردم است و در این راه دشمنان را در همه عرصه‌ها ضعیف و ناتوان کرده و همه راهبردهای آنها را با شکست جدی مواجه کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165105

مهمترین اخبار ایران و جهان: