نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 15:03

۲۰ هزار مسافر از خدمات نوروزی هلال احمر زنجان بهره مند شدند

زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان از بهره مندی ۲۰ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی از طرح ملی خدمات بشردوستانه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید قاسم موسوی روز سه شنبه در آیین اختتامیه طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در استان زنجان، افزود: ارائه خدمات در قالب این طرح از ۲۵ اسفند سال گذشته در ۹ پست با شعار جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی در سطح استان زنجان آغاز شد.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح بیش از ۵۷۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان به بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی خدمات مختلف ارائه دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعداد مسافر نوروزی بهره مند از خدمات بشردوستانه، ۶ هزار و ۲۹۴ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت پست های ثابت استفاده کردند.

موسوی اظهار کرد: سه هزار و ۵۶۹ نفر نیز از خدمات و مهارت‌های امدادی و بشردوستانه سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه بهره مند شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح سه هزار و ۴۳۲ کودک از فضای دوستدار کودک در پست های خدمات بشردوستانه استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: برای یک هزار و ۶۳۲ نفر از مسافران نیز آموزش و کنترل فشار خون در پست های خدمات بشردوستانه انجام شد.

موسوی با بیان اینکه در پست های خدمات بشردوستانه پویش بهرفت راه اندازی شده است، اظهار کرد: این پویش با هدف بهبود رفتارهای ترافیک ساز اجرا می شود که تاکنون سه هزار و ۶۳۰ نفر از مسئولان استانی، شهرستانی و مسافران نوروزی به این پویش ملحق شده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1127249

مهمترین اخبار ایران و جهان: