نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 02:07

۵۵ کیلومتر از جاده‌های گلستان به روشنایی جدید مجهز می شوند

گرگان- استاندار گلستان گفت: با پیش بینی اعتبارات لازم و برنامه ریزی جامع، اجرای روشنایی جدید در ۵۵ کیلومتر از جاده‌های استان گلستان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در بدو شروع به کار دولت سیزدهم با آن مواجه بودیم این بود که نزدیک به ۸۰ کیلومتر از مسیرها و راه‌های اصلی استان مشکل روشنایی داشتند.

استاندار گلستان ادامه داد: این یک مسئله مضاعف برای بروز حوادث و مشکلات بعدی ناشی از آن شده بود که در سال گذشته در ۱۶ کیلومتر از راه‌های استان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان روشنایی جدید نصب شد.

وی گفت: در حال حاضر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با یک همت جهادی در حال نصب روشنایی جدید در ۱۲ کیلومتر از راه‌های استان گلستان هستند که ۲۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

زنگانه بیان کرد: در سال جاری نیز هدف‌گذاری ما برای احداث روشنایی جدید برای ۲۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان است.

وی گفت: مسیر آزادشهر به دلند نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان خردادماه روشنایی جدید آن به بهره‌برداری خواهد رسید تا از حوادثی که در این منطقه رخ می‌داد پیشگیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174749

مهمترین اخبار ایران و جهان: