نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 13:04

اعلام مکان‌های مجاز خرید و فروش دام زنده برای عید قربان در گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: چهار مکان برای خرید و فروش دام زنده و پنج مکان برای خرید و فروش پوست تحت نظارت بهداشت و دامپزشکی در شهر گرگان برای ایام عید سعید قربان تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد سالاری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای عید سعید قربان، اظهار کرد: در راستای هماهنگی بهتر و خدمت‌رسانی به شهروندان، ذبح بهداشتی دام، توزیع دام سالم به مناسبت عید سعید قربان چهار مکان در شهر گرگان برای توزیع دام زنده تعیین شده است.

وی ادامه داد: مکان‌های تعیین شده در جرجان ۱۵ شرکت تعاونی دامداران، جاده زنگیان بعد از جایگاه پمپ گاز، میدان باهنر در ابتدای بلوار شهید صیاد شیرازی، ضلع جنوب شرقی میدان شهید قندهاری مکان‌هایی است که شهروندان جهت خرید دام زنده می‌توانند مراجعه کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: برای خرید و فروش پوست نیز پنج مکان مشخص شده که شهروندان می‌توانند به این مکان‌ها مراجعه کنند.

سالاری بیان کرد: ضلع غرب میدان باهنر، میدان مدرس، میدان کریمی، میدان شهید قندهاری و میدان شهید هزارجریبی مکان‌های تعیید شده برای خرید و فروش پوست است که تحت نظارت بهداشت و دامپزشکی فعالیت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده عرضه دام زنده و خرید و فروش پوست بجز مکان‌های تعیین شده ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

سالاری در پایان گفت: در راستای حفظ بهداشت محیط، جلوگیری از آلودگی‌های بصری و به منظور نظارت بهتر بر عرضه دام و خرید و فروش پوست از تمامی شهروندان تقاضا داریم تنها به مکان‌های تعیین شده مراجعه کرده و همکاری لازم را داشته باشند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1305405

مهمترین اخبار ایران و جهان: