نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 12:12

سازش ۶۶ درصدی اختلافات کارگری و کارفرمایی در آران و بیدگل

کاشان - فرماندار آران و بیدگل از سازش ۶۶ درصدی اختلافات کارگری و کارفرمایی در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موقعیت صنعتی این شهرستان اظهار داشت: آران و بیدگل یکی از شهرهایی است که با وجود صنایع گوناگون به خصوص نساجی و فرش ماشینی توانسته است در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی از تأسیس باشگاه کارآفرینان نوجوان در آران و بیدگل خبر داد و ابراز داشت: این باشگاه برای تربیت نسل آینده کارآفرینان نوآور تأسیس شده است.

فرماندار آران و بیدگل همچنین از سازش ۶۶ درصدی کارگران و کارفرمایان در مراجع رسیدگی حل اختلاف در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب در حوزه اشتغال آفرینی در آران و بیدگل راه اندازی نخستین خانه فرهنگ کار و تلاش بوده است.

وی همچنین با اشاره به تحقق ۱۲۸ درصدی سامانه رصد اشتغال در آران و بیدگل خاطرنشان کرد: این شهرستان به عنوان تعاون شهر استان اصفهان انتخاب شده است که این مهم نشان از جایگاه مهم آران و بیدگل در حوزه اشتغال آفرینی و تعاون دارد.

رضایی همچنین با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی در آران و بیدگل گفت: کتاب «پیکارگران» با موضوع معرفی ۳۶۵ شهید کارگر صنایع و اصناف آران و بیدگل چاپ شده است.

وی یکی از مهمترین فعالیت‌های انجام شده در آران و بیدگل را فعالیت‌های ترویجی در حوزه کارآفرینی و مشاغل خانگی در شهرها و روستاها دانست و افزود: امیدواریم با انجام این فعالیت‌ها شاهد رونق اشتغال و بهبود معیشت خانواده‌های آران و بیدگلی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356249

مهمترین اخبار ایران و جهان: