نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 14:48

انتشار کتاب ۵۰۰ روایت ناب با وصیت شهدا در مازندران

مدیر مسؤول موسسه فرهنگی رزمندگان شمال با اشاره به انتشار کتاب سال‌نامه ۵۰۰ روایت ناب و تصویر زیبا همراه با وصیت شهدا گفت: این موسسه راستای عمل به منویات رهبر انقلاب درخصوص جهاد تبیین روایت زندگی پرافتخار علامه حسن‌زاده آملی‌(ره)، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، شهدای دفاع‌مقدس، حرم، امنیت و سلامت استان مازندران را در قالب کتاب‌سال‌نامه در تراز ملی منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد امیریان مدیر مسؤول موسسه فرهنگی رزمندگان شمال با اشاره به انتشار کتاب سال‌نامه ۵۰۰ روایت ناب و تصویر زیبا همراه با وصیت شهدا اظهار کرد: رزمندگان شمال در راستای عمل به منویات امام‌خامنه‌ای درباره جهاد تبیین و نشر سیره گفتمان انقلاب و شهدا و همچنین تکریم خانواده‌های معظم آنها، روایت زندگی پرافتخار علامه حسن‌زاده آملی‌(ره)، شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، شهدای دفاع‌مقدس، حرم، امنیت و سلامت استان مازندران را در قالب کتاب‌سال‌نامه در تراز ملی منتشر کرده است.

وی گفت: بیش از ۵۰۰ روایت ناب و تصویر زیبا همراه با وصیت شهدا و همچنین سالروز شهادت بیش از ۳۰۰ تن از سرداران مازندران در این کتاب‌سال‌نامه که بزرگ‌ترین اثر در این حوزه در کشور است، با طراحی و صفحه آرایی سیدروح‌الله شجاعی‌کیاسری منتشر شد.

 مسؤول موسسه فرهنگی رزمندگان شمال از همکاری سردار حمیدرضا رستمیان (فرمانده جبهه مقاومت)، سردار عبدالله ملکی (مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران)، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری، هادی ابراهیمی (مدیرکل شبکه تبرستان) و امید نیک‌نژاد (مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران) در انتشار این کتاب خبر داد.

این پژوهشگر بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت کتاب‌سال‌نامه رزمندگان شمال، به شماره ۰۹۱۱۸۶۲۰۹۱۱ پیامک ارسال کنند.

در صفحه‌ای از این دیباچه، دست‌نوشته سردار شهید شعبان فکوری؛ فرمانده گردان مسلم‌بن عقیل لشکر ویژه ۲۵ کربلا به زیور طبع آراسته شد:

«جنگ یک ترازوست؛ تا در روز قیامت، گران‌فروشان بی‌انصاف، آن ظالمانی که فعلاً در همه‌جا آبرو دارند، آن مکاران و فرصت‌طلبان و ضد انقلاب‌های دیروزی و سینه‌چاکان امروزی و آن وارثان ناحق خون شهیدان و همه کسانی که به انقلاب عملاً پشت کرده‌اند، مواخذه شوند!
آری خدا می‌خواهد این ترازوها ساخته شود تا در روز قیامت، اعمال آن‌ها با این ترازوهای دقیق سنجیده شوند. آن پیرزنی که هم چهار فرزندش را می‌دهد و هم جواهرات و دار و ندارش را، حتی مرغ و تخم‌مرغ‌هایش را هم برای جبهه می‌فرستد، همه این‌ها ترازویی بشود برای سنجش اعمال آن فریبکاری که همه امکانات انقلاب را برای خودش می‌خواهد و می‌گیرد.
جنگ ترازویی بشود برای آن شیطان‌هایی که از فرصت انقلاب برای ضربه‌زدن و از صحنه به در کردن بچه‌های انقلاب استفاده کردند.
آری برادران و خواهران! خدا می‌خواهد از همه جلوه‌های حق و عدل، ترازویی بسازد تا در قیامت، اعمال تمامی جلوه‌های ناحق را با آن‌ها بسنجد.»

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1285049

مهمترین اخبار ایران و جهان: